fredag 31 oktober 2008

Vi kan springa fort



4 kommentarer:

Sagoruna sa...

Nokias svans är ju en helt egen individ! Och vad han är elak mot stackars Gråbo som aldrig får springa med leksaken utan att han kommer och tar den hela tiden. Tur att han har mina tjejer som plockar ner honom på jorden ibland... Fast Gråbo gillar nog att jaga honom tror jag.

Helena, Quince och Otto sa...

Tack för hälsning på min blogg. Jag gillar också min lille farbror ;) Hm... trodde dina kanske också var lite fundersamma men det syns verkligen inte på filmerna!

Susanne Lindström sa...

Ja, han verkar lite kaxig den lille, men ack så söt. Jag tycker lite synd om Gråbo. Han är som Nietzsche som aldrig får en chans att ha någonting i munnen när Pippi är med. En del verkar tro att de är födda till att bestämma! :-)

Jenny,Nokia och Leo sa...

Nä, stillsam och fundersam är väl inte riktigt vad man skulle kalla Gråbo ;-D Han kör fullt ös medvetslös!!! Nokia däremot är väldigt lugn av sig, även om det inte syns på filmerna det kan jag hålla med om, men säg den whippet som inte tycker om att få springa...och kaxig ja, det är han, helst ska vi lyda honom allihop :D