fredag 3 oktober 2008

Rolig shopping

För ett tag sen hittade jag en schysst webshop vid namn Teba som säljer hundprylar. Inte blev det sämre av att de även hade en butik relativt nära Blentarp. Handla på nätet i all ära, men ibland vill man se och känna på grejerna, så igår tog jag mig tiden och åkte dit. Egentligen var det lite ångest, för jag behövde inte handla nåt speciellt och de hade verkligen jättemycket!!!

Något jag iallafall funderat på ett tag är en smidigare bur till utställningar, för min gamla stålbur är bra på många sätt och vis, men den är kusligt tung att släpa på även om jag har kärran. Jag hade tur och hittade en bra och superlätt tygbur. Jag köpte även två nya halsband (favorit i repris) och en flaska laxolja, något som jag aldrig provat innan, så det ska bli spännande. Lite bra att ha grejer är aldrig fel ;-D

Väl hemma packade jag upp buren och direkt kröp hundarna in och la sig i sin nya koja. Jag kommer nog inte ha buren uppe till vardags, för den är ganska stor, men det var kul att se att de gillade den...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tygbur ? Vi tror inte dig förrens vi ser en bild på den :)
-Jack-

Anonym sa...

Mina hundar är också riktiga burdjur... Tränger sig in i buren medan man håller på att fälla upp den! Att det kan vara så mysigt?!