fredag 24 oktober 2008

Fixat i tvättstugan!

Jag fick en idé att fixa till vår tråkiga och opraktiska tvättstuga. Anders försökte få mig på andra tankar, men de som känner mig vet att jag inte är så lätt att stoppa ;-D Efter ett obligatoriskt Ikea besök var vi redo att sätta igång....

En dålig bild på hur det såg ut innan. Några skåp och en tom vägg.

Anders lite gladare när vi väl kommit igång :D

De fula skåpen är borta och istället mindre väggskåp (ska komma dörrar på plats också) Ett rejält bord att vika tvätten på och plats till sortering undertill.

Innan stod maskinerna jämte varann och tog upp yta. Nu blev det plats på sidorna till annat.

Torkställningen invigd


Den lilla gulliga hyllan för tvättmedel m.m

Jag är supernöjd med resultatet och nu kommer det nog att bli mycket roligare att tvätta :D

2 kommentarer:

Sagoruna sa...

Jättefint!!! Nu väntar jag bara på hallen...

Anonym sa...

BIG PACK & small pack eller ?
-Jack-