tisdag 3 februari 2009

Utmanad av Helena

En rolig utmaning: Gå in i mappen: Mina bilder på din dator. Gå till den sjätte mappen och därefter väljer du det sjätte kortet. Visa den bilden i din blogg och skriv något om den. Invitera sex stycken nya att vara med på utmaningen. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.

Här är min bild:

Detta är Gråbo som liten "snutt". Han är ca 10 veckor och vi är i stugan i Småland och har semester. Jag vad ska man mer säja....man blir valpsugen =D

Jag utmanar: Sagoruna, Whippeternal, Mijazz, Memento Mori, Nota och Två whippar i Malmö

5 kommentarer:

Helena, Quince och Otto sa...

Tårar i ögonen. Vilken liten prins! Så småningom ska jag också ha en sån där. Å den är jätteliten och jag lovar att ta hand om den själv :)

Anonym sa...

Hej! Tänkte just säga att jag utmanat dig på min blogg, men såg att du redan blivit utmanad ;)
Jättesöt liten gråbo.
Må väl/ Annakarin

Jenny,Nokia och Leo sa...

Ja, det gäller att vara snabb när det gäller utmaningar =D

Anonym sa...

Vilken söötis ;) Visst blir man sugen på valpis.. saknar mini som valp.. går så fort! Men blir nog en till i framtiden garanterat :)

Visst är d trist att blogger inte har smilisar.. det livar upp lite ju! Va faktiskt inte så klurigt att "lägga till" dem i kodmallen. Bara mejla om du vill få förklaring. trevlig dag :)

Susanne Lindström sa...

På den där bilden är Gråbo oslagbar!