måndag 9 februari 2009

Trött

Fy, vad jag är trött just nu. Vet inte vad det är med mig eller varför?? Det blir ljusare och mer vår ute för varje dag och då borde man väl bli piggare och inte tvärtom, suck! Nog för att man går och "latar till sig" under vintern, men de senaste veckorna har jag kommit igång med cyklingen och Gråbo är redan pigg som en mört och orkar hur mycket som helst, men jag blir bara tröttare och tröttare...
Häromdan försökte jag sätta upp lite mål för 2009 och det gick väl sådär. Det kommer nog att bli ett lugnt år =D

Gråbo:

  • LC - delta i 1-2 prov
  • Utställning - 1-2 st
Nokia:
  • Utställning - 2 st planerade hittills
  • Rallylydnad - ska gå en kurs i vår och ev. fortsättning i höst
Till helgen ska jag troligtvis följa med en kompis och titta på valpar och det ser jag iallafall fram emot.


Avslutar med en bild på två trötta hundar =) så här ser det ut när jag sitter vid "datan" Gråbo ligger under skrivbordet vid mina fötter och Nokia på vänster sida. Jag har flyttat undan stolen, men jag tror ni fattar var den står och var jag sitter i vanliga fall ;-D

4 kommentarer:

Sagoruna sa...

Du har kanske också fått flunsan?

Jenny,Nokia och Leo sa...

Har du fått flunsan?? :O min bror o hans tjej ligger utslagna i detta elände just nu...

Anonym sa...

Det är väl inte whippetvalpar ni ska titta på!?!? Törs man det om man inte vill ha med en hem direkt?!

Jenny,Nokia och Leo sa...

Jo, det är whippetvalpar =D men det e lugnt att bara titta för min del.