tisdag 10 februari 2009

Eira på besök

Idag utökades flocken med en tredje medlem =D Eftersom Annelie drabbats av nån influensa och Eira klättrade på väggarna hemma, så hämtade jag upp tösen. Planen var att hon skulle få rasta mina killar lite he,he. Vi gick en lång prommis i Blentarp och sen var det massor med lek och bus hemma. Efter ca 4 timmar fick Annelie abstinens och kom och hämtade hem busloppan och då var mina vovvar helt utslagna, men Eira var lika pigg som när hon kom...
Precis innan Annelie kom så lagade vi middag och då ligger alltid mina hundar i Bia-bädden i köket och håller koll. Eira ville inte vara med sitta still, så följande bilden är tagna med mycket möda och stort besvär ;-D

Alla tre sitter snällt i några sekunder

Eira helt uttråkad och Nokia söt som vanligt

En nästan bra bild förutom Eiras nos som är lite suddig. Det var ju det där med att sitta still...

Om vi låtsas att han inte finns så kanske han försvinner?? Gråbo utmobbad av dom randiga

Åh! Äntligen lugn o ro när Eira åkt hem

Dessa fina blommor fick jag av min kära man idag =D

1 kommentar:

Sagoruna sa...

haha min älskling i ett nötskal! Härhemma sov hon en stund sen kom hon studsande med sin IKEA råtta och ville busa mera, men ingen nappade så nu tuggar hon ben i soffan.