onsdag 10 september 2008

Nokia & Eira

Jag passade Eira idag och mycket lek och bus blev det :D

Gråbo och Nokia blev tokglada när Eira kom på morgonen. De började med att rusa runt i trädgården, dels i det blöta gräset men även i några rabatter. Jag tänkte att det nog var en bra idé att de fick busa av sig lite utomhus, men tyvärr glömde jag stänga ytterdörren, så efter en stund tog de även en repa inomhus, vilket även inkluderade sängen :D Hoppsan, det syntes var de varit!!! Sen blev det promenad och efter det sov de snällt några timmar....efter ännu en busomgång i trädgården kom Annelie och hämtade Eira. Jag tror lilla damen har varit lugn ikväll, rätta mig om jag har fel Annelie ;-D

2 kommentarer:

Sagoruna sa...

Busungar, ja ingen kan anklaga lillhoppan för att vara ljudlös precis...

Whippeten Nota sa...

Så skoj dom ser ut att ha tillsammans ! Duktig du varit med att lägga spår för alla vovvarna, det tar sin lilla tid om man säger så :)