onsdag 16 maj 2007

Inför Hässleholm

Ännu är det fortfarande osäkert om vi kommer att kunna åka till utställningen i Hässleholm. Eftersom jag har gett upp hoppet att tassen hinner läka helt tills dess, hänger det på vädret. Är det torrväder, åker vi, i annat fall stannar vi hemma och ser fram emot Bosjökloster om 2 veckor. Hur som helst så måste vi träna. Här tränar vi på bord, vilket jag tycker är det svåraste.

Anders fortsatte jobba med staketet. Han är så duktig min kära man, som lägger ner allt detta jobb, bara för att hundarna ska kunna vara ute riskfritt. Ja, med riskfritt menar jag egentligen rymningssäkert. Det går ju en låg mur längs med ena långsidan av vår tomt och denna mur tycks vara hela kvarterets katters favoritställe. Dom älskar att spatsera uppe på denna mur och reta gallfeber på hundarna. För att förhindra kattjakt och onödigt blodvite, sätter vi alltså upp staket.

1 kommentar:

Sagoruna sa...

Jag håller tummarna för torrväder - även om det ser dyster ut just nu...