lördag 19 maj 2007

Hässleholm

Foto: Mathias Wendt

Igår var vi på utställning i Hässleholm. Gråbo var jätteduktig och stod så här fint hela tiden. Tyvärr tyckte domaren att han var för liten! (detta trots att han har utmärkt storlek, medans flertalet hundar är större än idealstorleken enligt rasstandarden) Dessutom var han ganska pigg när vi skulle springa runt och därför fick jag hålla igen honom lite, därav att hans rörelser inte blev dom bästa. Hade han varit lite mer avslappnad, hade jag nog vågat dra på mer. Men så är det med tävlingar, man kan inte lyckas jämt. Jag tycker iallafall att han är söt som en karamell.

Vi hade samåkt med Annelie, Mathias, Saga och Runa och under tiden vi väntade på att Annelie och Runa skulle in i ringen, passade jag på att shoppa. Jag hittade en jättesöt nummerlappshållare, med en blå whippet som liknade Gråbo nästan på pricken.

3 kommentarer:

Sagoruna sa...

Ja duktig var han!!! Tack för chokladen så jag har undrat och Mathias pikat mig för min "hemlige" beundrare...

Sagoruna sa...

Ja han var jätteduktig!!!
Och tusen tack för chokladen så jag har undrat och så Mathias pikat mig för min "hemlige" beundrare!!!

Jenny,Nokia och Leo sa...

Vad trist att jag avslöjade mig då, du kunde gärna fått njuta lite till av din "hemlige" beundrare!