fredag 9 oktober 2009

Någon som kan översätta??

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nokia: Jag ska kittla dig tills du kissar på dig!

Leo: Nejnejnej, då kissar jag på mig!

Nokia: Haha, det var ju det jag sa! Nu har jag dig!!

Leo: Hjälp! Sluta kittla mig jag står inte uuuut!

Nokia: Säga att du ger dig!

Leo: Aldrig i livet, säg själv att du ger dig!

Nokia: Glöm det!

Leo: Ioooioooahahaha nejhjälpslutajag döööör! Ihihihahahaha!

Nokia: Är du mör än knubbis?!

Leo: Jahahahaha, jag GER mig! hihihi

Nokia: Åh shit, kolla hon FILMAR oss. Guud vad skämmigt!

Leo: Tihihihihi!

Jenny,Nokia och Leo sa...

Mitt i prick alltså :-)))

Inger sa...

Hihi - känner igen det där pratandet - fattar ni hur en träff med en massa "Play A Whilare" skulle kunna låta??!! - Rena "polska riksdagen" - eller "värsta hönshsuet"!!
Måste ligga nåt i de blodslinjerna:-))!!!???(Men kul är det!)

Anonym sa...

Dom säger sluta kittla mig.
Det var du som började.
Nä sluta nu kittlas.
Kommer du inte ihåg hur du var när vi var små ?
-Jack-

Helena, Quince och Otto sa...

jag tror de leker valrossleken