tisdag 27 oktober 2009

Höstbilder Simontorp












8 kommentarer:

R-tan sa...

Guuud vad fina bilder! De kunde bli fototapeter varenda en!

jenny sa...

Fina bilder! Vad har du köpt för kamera?? :)

Kattalena sa...

Ja gud vilka underbara bilder!!!!
Jag undrar också vad du har för kamera! Vill ha en sån jag med :-D

Susanne Lindström sa...

Vilka fantastiska bilder! Den kameran kan inte vara billig! :-)

Jenny,Nokia och Leo sa...

Det är en Canon PowerShot SX20IS och dyr? det beror på vad man jämför med, men ca 4000 och det tycker jag var överkomligt. Min familj la ihop till min födelsedag, så det är en försenad present =)

Anonym sa...

Det var fina bilder du har tagit och kameran verkar också bra (men så är det också en Canon ju). Kul att du fått en födelsedagspresent som du har glädje utav.
-Jack-

Birgitta sa...

Vilka fina höstbilder!!! :)

Inger sa...

Helt fantastiska bilder i underbara höstfärger.
Såna fina skogar finns inte uppe hos oss - lyckost!