måndag 5 oktober 2009

Busungarna på språng

4 kommentarer:

Susanne Lindström sa...

Vad avundsjuk jag blir! Sakari får ännu inte springa med Nietzsche. S har inget att sätta emot om N trycker till honom och Pippi får inte springa med sin skadade tå. Men tids nog ska de nog bli springkompisar. Sakari har börjat göra sig av med gubbrumpan och faktiskt fått en och annan lårmuskel som putar ut! :-) Gänglig är han dock så det förslår!

Jenny,Nokia och Leo sa...

Mina springer mycket tillsammans, men inte i skogen eller där det är mycket kuperat, utan där får dom springa lösa en i taget. Leo är också ett "skrangelben" just nu, men det hör ju till åldern. Annars tycker jag färskfoder har gjort susen på mina smalisar =) Jag har ju motsatt "problem" mot vad du har...

Carro H sa...

Wiii vad det går, finns ju inget härligare än att se whippar i flygande fart ju =) SuraPippi försöker få igång våra andra gamla tanter men de är såååå svårflörtade. Hoppas på en ny lekkompis till våren :)

Jenny,Nokia och Leo sa...

Spännande med en ny kompis =) Då blir det nog lite lugnare för tanterna där hemma.