lördag 2 maj 2009

Hej Leo!


Igår var jag och Nokia och hämtade hem lilla Leo. Resan hem gick kanon och dom var låg tysta som möss och sov? hela vägen. Det var nästan så att man blev orolig att det var för tyst ibland. Här hemma har också allt gått bra och Nokia tar sitt "nanny" uppdrag på största allvar. Gråbo är väldigt "på" och nyfiken på nykomlingen. Första natten gick bra och vi sov ända till halv 8, sen var det liv i luckan i 2 timmar, men nu ligger alla tre och sussar. (och jag passar på att sitta vid datorn)

9 kommentarer:

Anonym sa...

En ny liten "lill-skit" i familjen ? Liv i luckan ? Du får lägga ut en movie fil på det. Skönt att bilen blev klar.
-Jack-

Sagoruna sa...

Han är ju inte söt heller... Hur ska jag nu låta bli att bli valpsjuk? Fast det går nog över om jag får låna honom en del. Valpar är ju trots allt lite jobbiga. Kommer snart och pussar på lilla magen! Fast jag tycker fortfarande att han skulle hetat Ericsson.

Jenny,Nokia och Leo sa...

Hi,hi han kan ju heta Leo Ericsson vet ja!

Birgitta sa...

Nämen... en liten nykomling?! ...och han var ju inte ett dugg söt! ;o)
Grattis!

Helena, Quince och Otto sa...

Å jag är inte lite avundssjuk alls. Men mycket! En sån lillprins :)

Whippeten Nota sa...

Välkommen hem lille Leo! Ska bli skoj å följa dig med dina "bröder" framöver! Våga å Jippie har jätteskoj tillsammans å det lär du å halvbrorsan Nokia oxå ha! Hihi va roligt Jenny =) liten bappis hemma igen!

jenny sa...

Åh vilken sötis som dessutom har ett mycket fint namn! :) Grattis!

Ursula Andersson sa...

Jättemycket grattis till en otroligt fin valp! Det ska bli spännande att följa hela den här kullen! Syster Saga är en fantastisk tjej på alla vis!

Anonym sa...

Nämen oj...en ny liten familjemedlem, va kul. Han är ju inte alls söt...hm, nu ljög jag så det stänkte. Underbar liten kille, lycka till med honom hälsar Mia o Jazper.