tisdag 26 maj 2009

Fina Nokia

8 kommentarer:

Anonym sa...

Stort Grattis till Nokias andra cert!

Hälsar,
Mai

Play A While sa...

Ser han inte ut att ha lite muskler......

Susanne Lindström sa...

Henrik: menar du för mycket eller för lite eller bara lagom? :-) Han är supersnygg!

Anonym sa...

Grattis Nokia o matte, han är ju så vacker din gosse:-)
Hälsar Mia o Jazper

Play A While sa...

Jag var ironisk, kan inte förstå att domaren på Bosjökloster klagade på för lite muskler???

Whippeten Nota sa...

Fick du kritik för att han var dåligt musklad? tokigt!
Får bara säga att Leo och hans syskon ser himla fina och gulliga ut! Även om han är ett litet monster ;-)
Ja jag har nog dålig pli på mina valpköpare...

Jenny,Nokia och Leo sa...

Hon sa could do with more muscle och jag blev väldigt förvånad över det?! Helgen innan fick han utmärkt kondition i kritiken, men så är det, människor tycker olika helt enkelt...

Michaela, Leo är väl inget monster, var har du fått det ifrån ;-D Min goa busunge =)

Sagoruna sa...

Jag tror fortfarande domaren menar massa och inte muskler och massa lär han väl få i sinom tid, de ska väl inte födas färdiga eller?
Jag längtar tills jag får mysa med monstret =D