torsdag 4 december 2008

Lite tidigt...


men eftersom det snöade rejält här igår, så fick jag helt enkelt lite julkänsla och knåpade ihop ett par julkort :D Tänk så roligt photoshop är!!! och det känns som jag kommer att göra många fler innan jag är nöjd....bara för att det är så himla kul att pyssla med. Andra julpyntar och donar i hemmet, jag framför datorn ;-D Hundarna hade fnatt och kutade runt i snön i omgångar hela dagen och även en sista gång i trädgården kl 23.30!!!

Nokia var inte speciellt förtjust i snön i Mars, men han var väl för liten då. Nu älskar han att nosploga runt :D Tränade även lite med apportbock (inomhus) och det gick riktigt bra. Nokia är den första av mina hundar som inte fattat poängen att komma tillbaka med föremål. Har man kastat iväg något, så vill man uppenbarligen inte ha saken och om då Nokia hittar den, så tillhör den honom ;-D Ganska smart hund eller hur?? men iallafall så verkade polletten trilla ner igår med hjälp av blodpudding.

4 kommentarer:

Whippeten Nota sa...

Blodpudding kommer man låångt med :) Sist här hemma så funkade kloklippningen utmärkt tack vare blodpudding :) Tycker att erat julkort är för jä-la snyggt asså!

Anonym sa...

Hej! Ska du ställa ut på my dog eller bara titta? Jag kommer hålla till där vinthundarna är för jag måste ju fota whippet, galgo espanol och borzoi ;)

Jenny,Nokia och Leo sa...

Jag ska inte ställa utan bara njuta av allt spektakel :D och heja på de jag känner...

Annakarin @ Mathias.W sa...

Vilket vackert julkort!
Måste säga att din blogg är för härlig!! Älskar allt som har med julen att göra!
God Jul & Gott Nytt Framgångsrikt 2009.
Kram alla vi på Ezhar :)