söndag 16 november 2008

Utmanad igen

Så blev jag utmanad av Birgitta med Jisco! En liten lista:

Here are the rules:
1. Post the rules on your blog
2. Answer the six "8" items.
3. Let each person know they have been tagged by leaving a comment on their website.

8 Favorite TV Shows:
1. Design Simon & Tomas
2. Äntligen Hemma
3. House
4. My name is Earl
5. Gordon Ramsey (i olika sammanhang)
6. Heroes (säsongsuppehåll)
7. Top Model (säsongsuppehåll)
8.

8 Things I Did Yesterday:
1. Hade min mamma på besök hela dagen :D
2. Gick en lång promenad med hundarna
3. Åkte till Bo Ohlsson i Tomelilla och shoppade
4. Åt en massa god mat
5. Tittade på "Dansbandskampen" (pga våra vänner CC&LEE var med och tävlade!!!)
6. Sen gjorde
7. jag nog
8. inte mer

8 Things I Look Forward To:
1. Försöker att
2. planera mindre
3. och istället
4. leva i
5. nuet och
6. ta en
7. dag i
8. taget!

8 Favorite Restaurants:
1. Blentarps Byakrog
2. Table and Cher
3. Sen
4. äter
5. jag
6. så
7. sällan
8. ute

8 Things On My Wish List:
1. Att slippa ha ont/värk i kroppen
2. Att familj och vänner har det bra
3. Att få jobba mer regelbundet
4. Att fortsätta få vara lycklig och nöjd med livet
5. Att jag hittar en bra kamera (digital systemkamera)
6. Att Julen för en gång skull blir trevlig
7. Att hundarna förblir friska och att vi har kul tillsammans
8. Att vårt hus blir färdigrenoverat (om man nu kan bli färdig med sånt)

8 People I Tag:
1. Finns det någon kvar som har blogg och som inte redan har blivit utmanad???

Inga kommentarer: