söndag 2 mars 2008

Födelsedag m.m

Det har varit väldigt dålig med uppdatering från min sida senaste tiden. Till viss del beror det på att det inte hänt så fasligt mycket. Till viss del beror det på att vissa andra (inga namn ;-D) redan bloggat om det roliga som hänt tex Spa-helg, valp-resa. Här kommer i alla fall lite news.

Igår var vi i Malmö och firade min lillebror. Ja, inte för att han är så liten längre, fyllde ju 30, men hur som helst så är han ändå min ”lille” bror. Vi åt smörgåstårta, mumsigt. Jag hade köpt tuggisar till hundarna och det hade även min bror gjort, så det blev fest för dom också. Anders var inte med för han satt i juryn på musikhögskolan hela dagen. Det var intagningsprov, så han satt och lyssnade på en massa musiker av varierande kvalitet. Lite som Idol, fast utan spydiga kommentarer. Här får juryn inte röra en min eller kommentera någon sökande, utan dom sökande får bara ett brev hem sen som berättar hur det gått.

Träningen på gymet i Sjöbo fortsätter. Det känns bra och träna en gång i veckan, fast några jätteresultat har inte synts än. Förra veckan blev det dock lite mycket armträning, vilket resulterade i 2 dagars grym träningsvärk i armarna, så någon muskel hade fått jobba.

Smörgåstårtorna

Alla är glada att det snart serveras

Man blir trött av kalas, tur att det fanns en mysig säng

2 kommentarer:

Sagoruna sa...

Vaddå skyll har du ingen fantasi du får blogga om städning å sånt när nu spa, och valpresor är upptagna (-;

PS jag har önske bloggat åt Anders... DS

Anonym sa...

DEN sängen var faktiskt nybäddad innan ni kom. Förstår att han blev trött :-)
Nä han var väldigt lugn, han sparade väl sig tills vi gick ut i stormen för då var han minsann "pigg i benen"
-Jack-