lördag 18 augusti 2007

Viltspår

Som jag berättat tidigare så tränar jag viltspår tillsammans med Annelie. Vi tränar med två hundar var. Mina pågar Hassel och Gråbo och Annelies töser Saga och Runa. Senast vi spårade var även Mathias och hans kamera med. Det är jättesvårt att få till bra bilder och det roligaste är naturligtvis att se hundarna jobba "live", men eftersom jag är så himla stolt över mina duktiga pojkar kan jag inte låta bli att visa några bilder. Alla bilder är tagna av Mathias Wendt.


1 kommentar:

Maria G sa...

Hallo! Tack för senast. Gråbo har många kvaliteter! Han var ju ordentligt tänd på LC-trasan jämfört med Java (som verkade mer tänd på domaren...). Nåja det kanske går bättre för oss nästa gång, hon var nog trött efter lördagen.

Vilka fina bilder på Gråbo i spåret! Skulle man kanske kunna få låna ett par till mitt "whippet in action" galleri? Ska fråga Mathias också förstås.

LYCKA TILL I SKURUP!