söndag 30 augusti 2009

Malmö igår, Blentarp idag

Igår var jag vi i Malmö. Jag hälsade på mamma och vi gick en sväng på Ikea. Idag var Anders ledig och vi gick en prommis i Simontorpshängnet.

Detta köket gillade jag =)

Det var mycket folk på Ikea

Anders och två kompisar spelade på TS (Tag Själv lagret)

Vackra Dahlior i mammas trädgård




Några av de Kronhjortar som vi såg idag

Hundarna spanar på hjortarna

och kossorna


Muuuuu

Vacker väg (tyvärr syns inte den fantastiska utsikten)

Lilla Leo, snart ingen bappis längre =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Anders och hans två kompisar spelar ser jag, men vem är han som sjunger i bakgrunden ?
-Jack-

Carro & Surapippi sa...

Schyssta bilder!! Ikea inspirerar till mycket på både gott o ont. Tycker att vi renoverar jämt o ständigt här hemma o aldrig blir jag nöjd :)

Jenny,Nokia och Leo sa...

Ännu värre är det när man jobbar där och har rabatt...