torsdag 3 april 2008

Utflykt

Idag åkte jag och Nokia på utflykt till Anders hage. Det är inte så långt dit, bara ca 5 km och jag åker dit rätt ofta, men idag var första gången för Nokia. Här är väldigt vackert att ströva runt och mycket för en liten valp att upptäcka.

På skyltarna står det: Anders Hage, Sövde Naturvårdsgrupp återskapade denna åldriga beteshage 1987 och på lilla silvriga skylten Evighetsträd, Skånes Naturvårdsförbund


Nokia vid evighetsträdet

Massor av stammar att klättra på och hoppa över

Här är min favoritposition, nära matte

Sen hittade Noki spännande jordhögar att gräva i, då var matte glömd

5 kommentarer:

Susanne Lindström sa...

Ååååhhh, så söt han är! Lyckliga er som har en liten valp hemma!

mariaswhippar sa...

Gud va söt han e. Jag vill oxå ha valp:(

Sagoruna sa...

Buskille!

Jenny,Nokia och Leo sa...

JA!! han är en alldeles underbar liten kille :-D

Maria G sa...

Hm undrar om vi var på samma ställe? Jag, Klas och hundarna var i Snogeholm och hittade ett Evighetsträd förra veckan, men det kanske finns flera??? Men det var vid Sövdesjön.