måndag 3 december 2007

Utmanad Gråbo

Utmaningen går ut på att tillkännage sex ovanliga eller speciella saker om sig själv (hunden, alltså...) och att skicka utmaningen vidare till sex nya hundar.
  1. Jag tycker om att pussas!
  2. När jag är busig biter jag folk i näsan.
  3. Jag tycker om att retas med Saga, för då skäller hon ut mig och det är så roligt ;-D
  4. Jag älskar att åka bil.
  5. Jag tycker inte om barn, dom är konstiga.
  6. Jag är väldigt läraktig och kan redan hur mycket som helst, en hel del har jag lärt mig helt själv.
Fänkål, Hassel och Gråbo utmanar tillsammans Monty, Pippi, Kairo, Selma, Silver och Visco!

3 kommentarer:

ontuesday sa...

Och nu är den på bloggen.

Susanne Lindström sa...

Pippi uttryckte sig så här när jag frågade vad hin ville berättta om sig själv!

1. Jag är väldigt fascinerad av små bebisar. De är så gulliga och mysiga!
2. Jag är inte lätt att fostra, tycker om att gå mina egna vägar, hela tiden (försöker också när vi är ute, fast jag går i koppel).
3. Jag tycker om att busa, bädda, snurra runt som en tok i bädden och skälla. Matte och husse blir inte så glada när jag skäller, men jag blir så till mig att jag glömmer bort att inte skälla. Hur ska jag annars uttrycka min ystra glädje. De får minsann tjoa när de är glada!
4. Jag älskar att springa ifrån Nietzsche, vilket jag bara gör på myren, i snön eller i skogen där det är mycket träd. På rakorna springer han ifrån mig, den rackaren. Jag saknar LC-banorna alldeles rysligt!
5. Jag tycker om att sova och mysa, helst i mattes och husses säng. När de inte ser kryper jag in under täcket.
6. Jag är inte förtjust i små skälliga, vita, lurviga hundar. De vill jag gärna sätta på plats.

Susanne Lindström sa...

Jaa du Jenny, du ser vad fint jag skriver. Lite bråttom blev det med "hin" och "berättta" ;-)