tisdag 7 april 2009

Lite nytt

I Lördags åkte jag upp och hälsade på Henrik och valparna. Så underbart söta och fina var dom allihop. Ja, verkligen ena riktiga godingar (vi ska tyvärr inte ha nån liten nu) men en glad nyhet är att en av dom flyttar till Susanne, så himla kul :) Jag hoppas vi ses i Eskilstuna i sommar och varmt Lycka till med lillkillen!!!

Vad gäller hallen så har vi kommit en bra bit på vägen. Tanken från början var att ha tapet i hallen där nere och målad slät väv i resten av hallen upp, men pga vi (läs jag) inte hittat nån tapet som passar, så har vi bestämt att allt blir målat, men med nån schablon i metallicfärg. Jag tror det kommer att bli hur coolt som helst. Vi är på gång att börja måla idag, så kanske att vi hinner klart i Påskhelgen. Jag får se hur mycket jag orkar, eftersom jag vaknade med ont i halsen i morse och jag känner mig allmänt hängig just nu, men Anse kämpar på så hoppet finns...

2 kommentarer:

Susanne Lindström sa...

Tack Jenny! Vi ska ta hand om honom på bästa sätt!

Whippeten Nota sa...

GLAD PÅSK!