söndag 13 juli 2008

Söndag i sandtaget










4 kommentarer:

Sagoruna sa...

Härliga bilder! Ni har haft en härlig dag. Och vilket ansiktslyft bloggen fått härligt, jag ska skynda på lite med min hemsida så den blir mer komplett tror jag.

Anonym sa...

Vilka underbara bilder.. jag vill åxå ha tillgång till ett grustag där Viper kan få springa.. *avis* ;)

Nokia e verkligen vacker - jag e ju svag för ränder... ;)

Ha d gött hälsar Katja o whippen Viper =)

Susanne Lindström sa...

Härligt med sandtag! Men visst ser jag några planterade träd i bakgrunden?! :-)

Whippeten Nota sa...

Så gott att kunna släppa dom på sandtaget å låta dom springa järnet! Dom ser ut att ha skoj :) Fina 6 månadersbilder på Nokia pojken han är en riktig snygging! Tycker vi får försöka ses med alla Play a while syskonen nån gång nästa sommar kanske? Hur var det med skk utställningen på öland första helgen i september, ska ni dit? Vi tänkte göra ett gäst spel på östkusten ;)